FAQ
Hogyan vásárolhat a SILVERTIME oldalán?
Webáruházunkban nagyon egyszerű a vásárolás. Válassza ki az Önnek tetsző terméket és tegye a bevásárlókosárba. Miután kiválasztotta a szállítási és fizetési módot, töltse ki a megrendelt termékek kiszállításához szükséges információkat és menjen a kasszához. Ellenőrizze a megadott adatokat, majd küldje el nekünk. Ezt követően egy automatikus e-mailben elküldjük Önnek a rendelése összegzését. Amikor kiküldjük Önnek a rendelést, e-mailben és SMS-ben küldünk Önnek egy visszaigazolást, amelyben a csomagkövetési számot is megtalálja. A későbbiekben e-mailben kap majd értesítést kap a csomag kézbesítéséről.
Mikor fogom megkapni a megrendelt csomagot?
Két dolgot fontos elkülönítenünk: az összekészítési időt és a szállítás időt.
- Összekészítési idő: az az idő, amire szüksége van kollégáinknak a rendelés összekészítésére - ez az információt minden terméknél feltüntetjük a webáruházban történő rendeléskor. Például, ha Ön hétfőn rendel tőlünk egy terméket és az összekészítési idő 2 nap, ez azt jelenti, hogy munkatársaink legkésőbb szerdáig minden szükséges lépést megtesznek, hogy a csomagját a csomagküldőnek átadhassák.
- Szállítási idő:: amennyire időre a csomagkiküldőnek szüksége van, hogy eljutassa Önhöz a terméket. A szállítási idő függ az Ön által választott kiszállítási módtól is, 2 és 14 nap között mozoghat. Azonban az esetek többségében ez 3-5 nap közé tehető.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
A termék ára végleges és tartalmazza az ÁFA-t. Nincsen egyéb költség. A szállítási költséget a rendelés elküldése előtt hozzáadjuk a végösszeghez, az Ön által választott szállítási és fizetési mód figyelembevételével. A rendelt termékek végleges ára tartalmazza a szállítási költséget, amelyről a rendelés végső leadása előtt tájékozttjuk Önt. Részletes információkat a szállítási és fizetési módokról itt olvashat.
Átvehetem személyesen a megrendelt árut a boltban/raktárban?
A személyes átvétel jelenleg nem lehetséges.
Hol és hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát?
Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk, bejelentkezés után láthatja rendelése státuszát a Megrendeléseim fül alatt. Ezt a státusz frissítjük minden alkalommal, amikor rendelésében változás történik. E-mailben és SMS-ben is értesíthetjük Önt rendelése legfontosabb változásairól. Amennyiben nem regisztált vásárlóként rendel tőlünk a gyors rendelés menüponton keresztül, minden alkalommal e-mailben vagy SMS-ben értesítjük Önt rendelése státuszáról. Mind az e-mail cím, mind a telefonszám emiatt kötelezően kitöltendő mező a rendeléskor. Amennyiben a rendelése státuszával kapcsolatban kérdése merülne fel vagy segítségre lenne szüksége, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailes vagy telefonos elérhetőségein valamelyikén.
Alapértelmezettként az alábbi e-maileket küldjük vásárlóinknak:
-
a megrendelés leadása után közvetlenül egy összefoglaló e-mailt vásárlása részleteiről
-
amint munkatársunk elkezdi összerakni az Ön csomagját, e-mailben értesítjük Önt, hogy megrendelését megkaptuk és elkezdtük feldolgozni
-
miután rendelését átadtuk a csomagküldő szolgálatnak és az úton van Önhöz, e-mailben és SMS-ben is értesítjük Önt. Mind az e-mail, mind az SMS tartalmazni fogja csomagja számát, amellyel Ön online követheti annak aktuális helyzetét
Visszaküldhetem a terméket, ha az számomra nem megfelelő?
Természetesen visszaküldheti a termékeket a webáruházi vásárlást követő 14 napon belül. A visszaküldendő terméknek teljesnek, nem használtnak és sérülésmentesnek kell lennie. A termékeket a szállításkor kapott dokumentumokkal együtt tudja visszaküldeni a címükre (adataink között megtalálható). E-mailben és telefonon is kapcsolatba léphet velük, munkatársaink örömmel segítenek majd Önnek a visszaküldéssel kapcsolatban. A visszatérítéssel kapcsolatos további információkért kérjük, tekintse meg az alábbi linket.
Hol és hogyan tudom a garanciális igényemet benyújtani?
Alapvetően 2 év garancia érvényes minden termékünkre. Azonban néhány gyártó ennél hosszabb időszakra is kínál garanciát, ez lehet 3, 5 vagy akár 10 év is. Ez az információ általában megtalálható a kiküldött termék garancialapján. Amennyiben nem kapott ilyen garancialapot a termékhez, a vásárlás visszaigazolása, amelyet e-mailben küldtük ki Önnek, szolgál garancialapként. Amennyiben bármi probléma lépne fel a termékkel kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben vagy telefonon, és egy kísérőlevéllel - amelyben a hiba részletes leírása található - küldje vissza címünkre. E-mailben értesítjük majd Önt a garanciális folyamat állapotáról.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a garancia nem fedezi az alábbiakat:
-
a termék normális használata során keletkezett károk és sérülések
-
a használati utasításban leírtakkal ellentétes, vagy az általános és szokványos használattól eltérő használatból eredő károk
-
szennyezésből vagy balesetből eredő és vis major károk
-
mechanikus károk
-
nem megfelelő kiegészítők (pl. elemek) által okozott károk
-
vegyszerek vagy tisztítószerek, víz, szappan, parfüm, stb. által okozott károk
-
helytelen felszerelésből, szakszerűtlen javításból vagy a termék átalakításából származó hibák és károk
Megsérülhetnek a termékek szállítás közben?
Lehetséges, hogy a csomagszállítók nem minden esetben kezelik kellő elővigyázatossággal a csomagokat. Ezért fordítunk kiemelt figyelmet arra, hogy a termékek mindig megfelelően be legyenek csomagolba buborékfóliába, biztonságos borítékban vagy bélelt dobozban legyenek kiküldve, hogy a termék ne mozdulhasson el benne semmilyen irányba. Akármennyire is valószínűtlen, hogy a termékek megsérüljenek szállítás közben, mégis erősen ajánljuk a termékek ellenőrzését kiszállításkor a futár előtt.
TOVÁBBI KÉRDÉSE MERÜLT FEL?
Keressen meg minket, örömmel válaszolunk Önnek!